Orice reclamatie/litigiu aparut intre tine ''Cumparator'' si SC RIZZO DISTRIBUTION SRL se va solutiona pe cale amiabila. Aceasta se va indrepta catre Departamentul Relatii cu Clientii prin formularul de contact, din josul paginii.
In cazul in care solutionarea nu se va face pe cale amiabila aceasta va reveni instantelor de judecata competente din Giurgiu.
Te rugam sa completezi formularul de mai jos, cu toate detaliile sesizarii tale, iar noi iti vom raspunde la el in maxim 2 zile lucratoare.
Cum se procedeaza in cazul unei reclamatii:
- Inregistrati sesizarea dumneavoastra si noi ii dam numar de inregistrare;
- Investigam si apoi revenim la dumneavoastra cu raspunsul care va contine rezultatul investigatiei, pozitia oficiala a societatii, motivarea acesteia, solutia si actiunile care vor fi intreprinse. Raspunsul negativ la reclamatia dumneavoastra va fi, de asemenea, justificat.
Reglementarile legale privind solutionarea oricaror reclamatii:1. www.anpc.ro
2. Daca ai probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, te rugam sa transmiti un email la vanzari@rizzo-distribution.ro , raspundem in maxim 2 zile lucratoare.
3. Numarul de telefon al consumatorului este 021.9551
3. Solutionare online a litigiilor pe site-ul Uniunii Europene: click aici