Acest website foloseste cookie-uri pentru facilitarea accesului si livrarea multiplelor functionalitati. Daca veti continua sa navigati, vom considera ca ati acceptat folosirea acestora.
X

[MAXIMUM_COMPARE_PRODUCTS]

Produse
Produse

Intrebari frecvente

Cum plasez comanda online? 

Detalii gasesti aici.

Pot anula o comanda, total sau partial?

Comenzile se pot anula partial si total la nr de telefon 0784 288 919

Pot comanda telefonic sau prin chat?

Comenzile se plaseaza exclusiv online si telefonic. Online dupa crearea unui cont si furnizarea detaliilor de facturare si livrare.

Cum platesc? 

Plata se face ramburs la curier, cu ordin de plata in contul mentionat pe site si cu cardul prin aplicatia speciala. La platile cu ordin de plata comenzile se vor livra dupa ce banii au ajuns in contul nostru.

Cum se livreaza produsele si in cat timp?

Detaliile despre informatiile de stoc sunt aici, iar despre modlitatile de livrare aici.

Pot ridica produsele din showroom sau depozit?

Comenzile se vor livra atat prin curier, la adresa indicata de tine in comanda si se pot ridica si de la depozit. Pentru comenzile cu livrare prin curier vei primi detaliile prin email si SMS, astfel incat sa poti urmari oricand drumul coletelor catre adresa ta de livrare.

Unde returnez o comanda total sau partial?

Pentru a returna partial sau total o comanda te rugam sa completezi formularul de retur. Fiecare produs trebuie returnat la adresa de unde a fost livrat catre tine.

Exista produse pe care nu le pot returna?

Conform OU 34/2014 produsele comandate online prin intermediul site-ului sau telefonic se pot returna în maxim 14 zile de la primirea acestora printr-un serviciu de curierat. Cumpărătorul returnează produsele în ambalajul inițial și în stare perfectă de funcționare în termen de cel mult 14 zile de la data comunicării către vânzător a deciziei de returnare. Cumparatorul suporta costurile legate transportul produselor returnate către vânzător. Produsele trebuie sa fie returnate în ambalajul original sau echivalent. Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Vă rugăm sa folosiţi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului. 

Produsele alimentare si băuturile nu sunt returnabile.

 Pentru mai multe detalii citeste politica de retur si termenii si conditiile site-ului. 

Pot solicita inlocuirea unui produs?

 

In cat timp se returneaza banii pentru produsele returnate?

Banii pentru produsele returnate se va face in termen de 14 zile lucratoare de la confirmarea in conditii optime a returului.

Datele mele personale sunt in siguranta? Pot cere stergerea lor si inchiderea contului?

Datele personale sunt in siguranta conform GDPR si pot fi sterse la inchiderea contului, te rog sa vezi politici de confidentialitate.

 

 

Despre noi
Rizzo Distribution SRL Str. Gloriei, Nr. 2MN, Loc. Giurgiu, Jud. Giurgiu, Romania Cod postal: 080556 Mobil: +40784 288 919 Email: contact@rizzo-distribution.ro
înregistrează-te

Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru.

powered by teamshare
© Copyright 2025 Rizzo
designed by headstart.ro